In campania "Every Child Needs a Family" (Fiecare copil are nevoie de o familie) este prezentata o fetita confundand doua manechine din vitrina unui magazin cu proprii parinti. Afisul a castigat medalia de bronz la New York Festival 2005. Campania a strans peste 75.000 de donatii insumand peste 400.000$. Pe tremen lung, campania avea ca scop schimbarea atitudinii dar si a legislatiei cu privire la copiii trimisi in centre de plasament. Agentia de publicitate croata ce a realizat afisul a sprijinit UNICEF mai multi ani la rand. Campania "Fiecare copil are nevoie de o familie" este a doua realizata pro-bono pentru UNICEF, cea dinainte (Stop Violence among Children-Stop vilentei in randul copiilor) fiind si ea bine primita.
Votati si comentati!
Fiecare copil are nevoie de o familie
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
foarte bune campanii, alaturi de multe altele. Si mai multe sunt binevenite. Pacat ca sunt oameni, unii chiar se numesc ziaristi, care scriu asa cum a scris azi pe aceasta tema un editorial Dragos Bako de la Tribuna. Acestia oameni fac un deserviciu urias comunitatii si problemelor sociale reale. Sper doar sa le fie rusine!
mda...altii au campanii de strangeri de fonduri, altii au asistenta psihologica si diferite programe cu diferite solutii a problemelor sociale, dar la noi?nici nu stiu de unde si cu ce sa-ncep....
Trimiteți un comentariu