Gata examen de bacalaureat, gata perle de la Bac, gata rezultate la Bac 2008. Urmeaza inscrieri la facultati. Dupa ce criterii isi aleg liceenii viitoarea facultate? Eu, in Romania, nu am prea vazut campanii de promovare a facultatilor. Cativa fluturasi, putina publicitate prin ziare si cam atat. Totusi, Universitatea Europeana Dragan a realizat in anul 2005 prima campanie de comunicare integrata realizata in Romania de o institutie de invatamant superior, sub sloganul “Scoala te schimba intotdeauna in bine”. In aceasta campanie s-au folosit publicitatea in presa scrisa locala din Banat, spoturi radio, flyere dar si publicitate outdoor.
"Odata cu aceasta campanie, a inceput si constructia brandului, definit ca fiind ambitios, tanar, competent, performant. Generarea unei atitudini favorabile fata de Universitatea Europeana Dragan in randul potentialilor studenti si contracararea prejudecatii conform careia, in Romania zilelor noastre, studiile superioare sunt de cele mai multe ori inutile in construirea unei cariere au fost obiectivele care au facut ca acest proiect sa fie unul inedit."
Mackenzie University - Yeah, the world needs more people with substance
Comenteaza si voteaza campaniile facultatilor / universitatilor
Inscrieri la facultate
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
1 comentarii:
Hai ca printurile noastre sunt mai bune decat ale lor :D Cel putin in exemplele de mai sus.
Campania e isteata, totusi destul de snoaba. Atata timp cat intelegi mesajul fara sa-ti asumi atitudinea afisata, e ok :)
Trimiteți un comentariu