Iata ca a venit si timpul ca vizitatorii acestui blog sa propuna reclame pentru a fi publicate. De astazi veti putea comenta si alte lucruri, care nu au legatura cu reclamele si articolele publicate pe blogul Eticheta(mea). Acest lucru il veti putea face AICI si direct in pagina Spune(ne) din meniul din partea de sus a blogului.
Astazi avem doua reclame destinate femeilor.
Prima este propusa de Andrei Cuntan si prezinta un print pentru Dove.
A doua este propusa de dreamwind55 si prezinta un panou piblicitar (billboard) pentru Max Factor, ce se “transforma” dupa ce afara ploua.
Apropos de publicitate destinata femeilor. S-a demonstrate stiintific faptul ca femeile se gandesc la fiecare 60 de secunde la achiziţionarea unei noi rochii sau a unei perechi de pantofi, potrivit rezultatelor unui sondaj realizat de ediţia britanică a revistei Cosmopolitan.
Presupunand ca femeile dorm, in medie, opt ore pe zi, acest lucru inseamna ca gandul la cumparaturi le trece femeilor prin minte de 960 de ori pe zi (6.720 de ori pe saptamana). Ele nu au numai cumparaturile in minte, dar se gandesc constant la acest lucru.
Sondajul, la care au participat 778 de femei, cu varste intre 19 si 45 de ani, a scos la iveala faptul ca 74% dintre reprezentantele sexului frumos se gandesc la cumparaturi in fiecare minut.
40% dintre ele se descriu drept "dependente" de pantofi si posete, in timp ce peste 10% dintre femei se concentreaza asupra accesoriilor sau produselor de machiaj.
Nici macar ameninţarea unei depasiri de credit nu sta in calea unei sedinţe de cumparaturi: 62% dintre femei spun ca fac datorii, iar 8% spun ca sunt pregatite chiar sa-si foloseasca economiile rezervate pentru alte scopuri, precum ipoteca sau chiria.
Aproape un sfert dintre respondente nu se gandesc decat la modul in care ar putea cheltui o suma mare de bani pe un obiect mult dorit, iar 33% dintre ele spun ca-si cumpara acelasi obiect in doua sau trei culori.
Participantele la sondaj au indicat ca, anual, cheltuie, in medie, 30% din salariu pe haine.
Un lucru ingrijorator pentru barbaţi ar fi ca 50% dintre participantele la studiu prefera sa mearga la cumparaturi in loc sa-si petreaca timpul cu partenerul si tot aproape 50% au spus ca nu marturisesc partenerului suma reala pe care au cheltuit-o. De altfel, cand este vorba de cheltuit bani, majoritatea femeilor prefera sa o faca singure si nu cu partenerul.
Sondajul a mai scos la iveala faptul ca femeile fac cumparaturi nu neaparat de nevoie, ci pentru sentimentul de incantare oferit de ocupaţie. Aproape 50% dintre ele nu poarta tot ceea ce si-au cumparat, iar 10% spun ca se plictisesc de noul obiect dupa, in medie, doua saptamani.
Sursa textului: Mediafax
Reclame destinate femeilor
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
3 comentarii:
Pot să pun pariu cu tine că studiul Cosmopolitan a fost realizat pe un eşantion de femei din SUA. Total irelevant pentru Romania si mai ales pentru majoritatea femeilor din Romania, care probabil se gandesc la fiecare 60 de secunde ce naiba sa-i mai faca de mancare maine la ala micu, ca-i gol frigiderul... In ipoteza fericita in care beneficiaza de acest obiect electrocasnic.
Am uitat să menţionez: reclama Dove e excelenetă! :D
ai dreptate in felul tau. ca o gluma (sau nu?) femeile din romania se gandesc tot la 60 de secunde ce sa cumpere de mancare :)
sunt sigur (stiu) ca si romancele "procedeaza" la fel. a te gandi nu e egal cu a face cumparaturi la fel cum si barbatii se gandesc la un ferrari (indiferent daca acasa au sau nu ce manca) doar ca unii il cumpara, altii nu.
Trimiteți un comentariu