Intotdeuna reclamele la detergenti au fost considerate (pe buna dreptate) ca fiind cele mai proaste. Desi sunt si acum unele la fel de proaste ca prin anii '90, majoritatea vin cu idei noi si bune.
Comentati si votati reclama.
Intotdeuna reclamele la detergenti au fost considerate (pe buna dreptate) ca fiind cele mai proaste. Desi sunt si acum unele la fel de proaste ca prin anii '90, majoritatea vin cu idei noi si bune.
Comentati si votati reclama.
sâmbătă, 6 septembrie 2008 |
Etichete: produse
© 2008 www.etichetamea.ro | Design: Small Potato | Adaptat la blogger: Blog and Web
4 comentarii:
super :)) mi-a luat cateva secunde sa ma prind
i-o spalat creierul...
Păi dacă îţi ia câteva secunde până să te prinzi, nu-i aşa de bună :D
Despre arta advertisingului se pot spune multe, dar până la urmă, eficienţa unei reclame contează. Din această pricină, cea mai bună reclamă la detergent din România, deşi prin excelenţă stupidă, îi aia cu cele 99 de pete, cu celebra exclamaţie "Nepoaaaateeee" şi cu celebra basculantă "Ciorbă de burtă". Nu de puţine ori am trecut pe lângă standul de detergenţi şi am văzut cumpărători punând mâna pe produsul respectiv şi exclamând Nepoaaaateee, într-o veselie.
PS: Eu cumpăr Ariel, că e cel mai eficient (zic eu), deci până la urmă cea mai bună reclamă este calitatea produsului.
Mda, "albul stralucitor" la un nou nivel...si cu o noua functionalitate in tarile care fac economie de curent... Nu indeajuns de explicita, intr-adevar.
Iar aia cu "Nepoateeee..." este absolut delicioasa. Dar n-am cumparat detergentul respectiv...:D Ca nu am bunici pierduti prin mina.
Trimiteți un comentariu