Intre 5-9 mai se desfasoara in Romania "Campania Nationala de Donare de Sange". La fel cum ne-am obisnuit din anii trecuti, campania nu are nimic interesant, fiind doar una de informare generala neatragand cu nimic posibilii donatori. Prezentam azi o campanie asemanatoare din Canada si alte doua din China.

Money isn’t everythingSaveing one's life now, save your own later

Eu unul nu am donat niciodata sange. Nu ca n-as fi vrut, dar niciodata nu am aflat exact unde se face acest lucru, intre ce ore si cat de birocratica este toata actiunea asta. Desi as dona (chiar si organele dupa moarte) ceva m-a facut nici sa nu ma interesez niciodata despre donarea de sange - cred ca nu am greutatea necesara :).

Tu ai dona(t) vreodata sange?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu unul as dona, dar avand in vedere ca imi e frica de acele alea ca de dracu', si nu stiu daca ati vazut cum arata, dar mama mari sunt :P, nu ma lasa "egoismul" sa o fac.Oricum,dupa cate stiu,schimbarea sangelui face bine la organism:D.

adela mohanu spunea...

eu am vrut sa donez, dar mi-au zis ca la 46 de kg le mele, daca imi mai iau si ei din sange, s-ar putea sa ajung in china daca bate vantul. in schimb am donat alimente, jucarii, haine, mobila si bani (nu ma refer la zece mii pentru ala micu de pe centru), in diferite conditii si circumstante. nu zic ca sa ma laud, ci pentru ca ai intrebat si mai ales pentru ca eu cred ca asta trebuie sa devina o conduita de rutina pentru noi, nu un motiv de fala.

tudor CeMerita.ro spunea...

treaba cu greutatea e ceva... acum m-am uitat in pliant si scrie ca trebuie sa ai peste 57 kg. oare daca am 57 de kilograme si 1.45 inaltime e acelasi lucru ca atunci cand am 57 kg si 2.10 inaltime?
da... alte lucruri am donat si eu. anul asta am vrut (si poate o vom face pana la urma) chiar sa mergem la un orfelinat doar sa ne jucam o zi intreaga cu copiii de acolo. ca eu cred ca si asta le lipseste f mult si nu le prea da nimeni. hainele nu tin locul familiei...