Pentru a-i face pe oameni sa realizeze ca salvarea planetei incepe cu ei, economisind hartie, s-a folosit un dozator de prosoape de hartie standard la care s-au facut unele modificari simple – hartia verde si “silueta” Americii de Sud. Asa a vrut o agentie de publicitate din Danemarca sa demonstreze ca salvarea padurilor are o legatura directa cu ceea ce consuma oamenii. Pe masura ce se folosesc mai multe prosoape de hartie, America de Sud devine tot mai putin verde pana cand aceasta culoare dispare in totalitate.

Comenteaza si voteaza!
(poti vota acordand o nota cu ajutorul stelutelor de mai jos)

Oare cum te-ai simti daca, in timp ce mananci la un restaurant, o femeie ar veni la tine, ti-ar deschide fermoarul de la pantaloni si ti-ar face masaj?

Iata ca asa se face reclama unui centru de masaj erotic, in restaurantele si cluburile din Viena. Campania publicitara se face cu ajutorul servetelor textile.

Comenteaza si voteaza!
(poti vota acordand o nota cu ajutorul stelutelor de mai jos)

Cum mi-am scos pistolul din gura

Astazi se implineste (doar) o saptamana de cand nu am mai bagat tigarea in gura. De acum, la fiecare “aniversare” voi prezenta pe Eticheta(mea) campanii impotriva fumatului. Sunt multe reusite asa ca sper sa ma pot abtine de la fumat cat mai mult timp, ca sa le pot prezenta pe toate.

Oare am facut bine ca m-am lasat de fumat? Imi lipsesc parca unele obiceiuri.

Topvar la hochei
Zilele astea nu ma pot gandi prea departe de meciurile de baschet dintre Sibiu si Cluj asa ca voi prezenta cum iti poti face reclama la bere intr-o sala de sport. Bineinteles ca berea nu isi prea are locul in sport asa ca solutia a fost crearea unor trompete in forma de sticla de bere. Trompetele, din plastic, au fost impartite publicului inainte de inceperea unui meci de hochei international, transmis la televizor. Atunci cand fanii suflau in trompete, telespectatorii aveau impresia ca acestia beau bere, tinand sticla la gura.

Comentati si votati!

Intre 5-9 mai se desfasoara in Romania "Campania Nationala de Donare de Sange". La fel cum ne-am obisnuit din anii trecuti, campania nu are nimic interesant, fiind doar una de informare generala neatragand cu nimic posibilii donatori. Prezentam azi o campanie asemanatoare din Canada si alte doua din China.

Money isn’t everythingSaveing one's life now, save your own later

Eu unul nu am donat niciodata sange. Nu ca n-as fi vrut, dar niciodata nu am aflat exact unde se face acest lucru, intre ce ore si cat de birocratica este toata actiunea asta. Desi as dona (chiar si organele dupa moarte) ceva m-a facut nici sa nu ma interesez niciodata despre donarea de sange - cred ca nu am greutatea necesara :).

Tu ai dona(t) vreodata sange?

Dupa fiecare mini-vacanta sau week-end insorit vad pe la stiri si prin ziare imagini cu mormanele de gunoaie lasate in urma de petrecareti. In alte tari se incearca sensibilizarea celor iesiti la soare, la noi nu se poate?

(Bine ai venit. Vei incerca sa nu ma murdaresti, corect?)

Votati si comentati!

Revin la campania “Realitatea se schimba cand conduci baut" pentru ca am primit macheta de flyer (multumesc Simonei Filip de la Berarii Romaniei). [postul precedent il puteti vedea AICI].


Daca tot am revenit la campanii Don’t drink and drive, mai jos puteti vedea ceva care chiar te pune pe ganduri… si asta inainte de a iesi dintr-un club.

Gata cu gratarele. De maine incepe munca.


Votati si comentati!