Monopoly - a real game

Monopoly - a real game

In ultimul timp am urmarit mai de indeaproape piata imobiliara din Romania. M-a uimit cum cresc preturile, faptul ca sunt oameni care si-ar cumpara o locuinta chiar daca pretul ei este mult peste pretul normal al unei locuinte, faptul ca viitorii cumparatori s-au tot mirat de preturile mari si in crestere, fara sa se gandeasca la faptul ca ei sunt aceea care favorizeaza aceasta marire.

Monopoly - a real game

Eu am tot asteptat declinul pietei imobiliare. Inca mai astept. Sunt niste pasi care "trebuie" urmati. Durata in timp a fiecarui pas depinde doar de constructori, intermediari si de cumparatori. Dupa cresterea spectaculoasa (si, spun eu, prosteasca) a preturilor a urmat stabilizarea pietei imobiliare. Acest lucru s-a datorat in special cumparatorilor si a bancilor ce ofereau credite imobiliare. Cererea nu a mai fost asa mare asa incat locuintele nu si-au mai gasit usor cumparatori. S-au stabilizat preturile apartamentelor dar a inceput marirea preturilor chiriilor, in special din cauza proprietarilor de apartamente si speculantilor, care nu au mai putut sa-si vanda locuintele. Vor urma mult mai putine investitii in locuinte, se vor dezvolta in schimb investitiile in blocuri de birouri si cele comerciale.
Eu astept inca sa revina la normal preturile apartamentelor. Si cred (sper) ca nu sunt singurul.

Monopoly - a real game

Pentru publicitate la jocul Monopoly s-a folosit ideea unei planse de arhitectura. Astfel dandu-ti senzatia ca esti chiar tu arhitectul si proiectantul unor case sau chiar a unui cartier.

Comentati si votati reclama la jocul Monopoly!

Concurs nr. 3

Fiti pe faza, saptamana viitoare incepe un nou concurs pe blogul Eticheta(mea).

Where's your child?

Caldura mare afara. Se anunta un nou sfarsit de saptamana calduros asa ca trebuie sa ne asteptam iarasi la gratare pe marginea raurilor din jurul oraselor (si implicit la mormane de gunoaie lasate in urma), lume la mare (si implicit ambuteiaje pe drumurile tarii) si aglomeratie la stranduri (evident, in orasele in care exista asa ceva).

Ce ziceti de campania de mai sus? "Where's your child? Watch around wather."

Reclame destinate femeilor

Iata ca a venit si timpul ca vizitatorii acestui blog sa propuna reclame pentru a fi publicate. De astazi veti putea comenta si alte lucruri, care nu au legatura cu reclamele si articolele publicate pe blogul Eticheta(mea). Acest lucru il veti putea face AICI si direct in pagina Spune(ne) din meniul din partea de sus a blogului.

Astazi avem doua reclame destinate femeilor.

Prima este propusa de Andrei Cuntan si prezinta un print pentru Dove.

A doua este propusa de dreamwind55 si prezinta un panou piblicitar (billboard) pentru Max Factor, ce se “transforma” dupa ce afara ploua.

Apropos de publicitate destinata femeilor. S-a demonstrate stiintific faptul ca femeile se gandesc la fiecare 60 de secunde la achiziţionarea unei noi rochii sau a unei perechi de pantofi, potrivit rezultatelor unui sondaj realizat de ediţia britanică a revistei Cosmopolitan.
Presupunand ca femeile dorm, in medie, opt ore pe zi, acest lucru inseamna ca gandul la cumparaturi le trece femeilor prin minte de 960 de ori pe zi (6.720 de ori pe saptamana). Ele nu au numai cumparaturile in minte, dar se gandesc constant la acest lucru.
Sondajul, la care au participat 778 de femei, cu varste intre 19 si 45 de ani, a scos la iveala faptul ca 74% dintre reprezentantele sexului frumos se gandesc la cumparaturi in fiecare minut.
40% dintre ele se descriu drept "dependente" de pantofi si posete, in timp ce peste 10% dintre femei se concentreaza asupra accesoriilor sau produselor de machiaj.
Nici macar ameninţarea unei depasiri de credit nu sta in calea unei sedinţe de cumparaturi: 62% dintre femei spun ca fac datorii, iar 8% spun ca sunt pregatite chiar sa-si foloseasca economiile rezervate pentru alte scopuri, precum ipoteca sau chiria.
Aproape un sfert dintre respondente nu se gandesc decat la modul in care ar putea cheltui o suma mare de bani pe un obiect mult dorit, iar 33% dintre ele spun ca-si cumpara acelasi obiect in doua sau trei culori.
Participantele la sondaj au indicat ca, anual, cheltuie, in medie, 30% din salariu pe haine.
Un lucru ingrijorator pentru barbaţi ar fi ca 50% dintre participantele la studiu prefera sa mearga la cumparaturi in loc sa-si petreaca timpul cu partenerul si tot aproape 50% au spus ca nu marturisesc partenerului suma reala pe care au cheltuit-o. De altfel, cand este vorba de cheltuit bani, majoritatea femeilor prefera sa o faca singure si nu cu partenerul.
Sondajul a mai scos la iveala faptul ca femeile fac cumparaturi nu neaparat de nevoie, ci pentru sentimentul de incantare oferit de ocupaţie. Aproape 50% dintre ele nu poarta tot ceea ce si-au cumparat, iar 10% spun ca se plictisesc de noul obiect dupa, in medie, doua saptamani.

Sursa textului: Mediafax

Spune(ne)

Aici interactionam (in limita bunului simt si cu limbaj adecvat).
Aceasta pagina va fi deschisa comentariilor ce nu au legatura cu reclamele si articolele publicate pe blogul Eticheta(mea).

Inscrieri la facultate

Gata examen de bacalaureat, gata perle de la Bac, gata rezultate la Bac 2008. Urmeaza inscrieri la facultati. Dupa ce criterii isi aleg liceenii viitoarea facultate? Eu, in Romania, nu am prea vazut campanii de promovare a facultatilor. Cativa fluturasi, putina publicitate prin ziare si cam atat. Totusi, Universitatea Europeana Dragan a realizat in anul 2005 prima campanie de comunicare integrata realizata in Romania de o institutie de invatamant superior, sub sloganul “Scoala te schimba intotdeauna in bine”. In aceasta campanie s-au folosit publicitatea in presa scrisa locala din Banat, spoturi radio, flyere dar si publicitate outdoor.

"Odata cu aceasta campanie, a inceput si constructia brandului, definit ca fiind ambitios, tanar, competent, performant. Generarea unei atitudini favorabile fata de Universitatea Europeana Dragan in randul potentialilor studenti si contracararea prejudecatii conform careia, in Romania zilelor noastre, studiile superioare sunt de cele mai multe ori inutile in construirea unei cariere au fost obiectivele care au facut ca acest proiect sa fie unul inedit."

Mackenzie University - Yeah, the world needs more people with substance

Comenteaza si voteaza campaniile facultatilor / universitatilor

Not just another anti-smoking ad

Old habits die hard.
Da, cu greu scapi de obiceiurile vechi. Si eu, ca si altii m-am lasat dintr-o data de fumat, nu cu un scop anume ci doar sa-mi demonstrez ca pot, ca vointa mea e mai mare decat ce-mi spune corpul c-ar trebui sa fac (sau mai bine spus, ce-mi spune corpul ca are nevoie). Si eu m-am lasat de fumat dar inca simt nevoia sa mai trag cate o tigara. Din ziua in care nu mi-am mai aprins tigarea am stiut ca nu ma voi lasa pentru totdeauna. Adica, la fel cum m-am lasat de fumat dintr-o data, fara motiv, sunt constient ca tot asa de repede ma pot reapuca (vezi cazul #1bagator care s-a reapucat de fumat dupa 3 ani). Nu am fost la psihologi, nu am urmat cursuri, nu mi-am lipit plasturi si nu am mestecat guma in lipsa unei tigari. Astazi am implinit (doar!) 2 luni de ambstinenta. Faptul ca trebuie sa va arat voua cat mai multe reclame (si bune si rele) ce promoveaza stoparea fumatului m-a facut sa merg mai departe, m-a facut sa nu savurez si eu tigarea inainte nelipsita la o bere, ma face sa nu ma scol dimineata cu gandul la o tigare. Pe multi dintre voi nu va cunosc dar intr-un fel sau altul m-ati sustinut.
Mai vreti si pe viitor reclame anti-fumat?

Sensus Design Factory


Design carte de vizita www.sensusdesignfactory.com

Sampon anti-matreata

Campanie de promovare Schwarzkopf - sampon anti-matreata

Nu mai pot. Nu mai suport. Matreata din capul meu se mareste si inmulteste pe zi ce trece. De multe ori in viata am avut probleme cu matreata. Cateodata a trecut de la sine, altadata a trebuit sa schimb samponul. Probabil ca reteta samponurilor este schimbata din cand in cand pentru ca altfel nu imi explic. Folosesc acelasi sampon, pot sa spun ca aproximativ in aceeasi cantitate si la un interval de timp aproximativ egal. Dar inutil, tot la 5 luni revine problema asta - matreata. De mult timp folosesc Head&Shoulders.

Folosesc samponul asta pentru ca m-i s-a potrivit si m-a scapat de matreata. Dar acum imi este frica sa imi trec mana prin cap sau sa bata vantul putin mai tare pentru ca cei de langa mine s-ar putea gandi ca a venit iarna in plina vara. Adio haine inchise la culoare. Bun venit giga-matreata si mancarimi.

Campanie de promovare Schwarzkopf - sampon anti-matreata

Votati si comentati reclama Schwarzkopf!

Better copies

Ca tot am vorbit in ultimul timp de publicitate la masini si de reclame copiate asemanatoare, astazi vreau sa va arat o campanie inspirata pentru copiatoare si imprimante profesionale. Sub sloganul "Better copies. Much faster" (Copii mai bune. Mult mai repede), sunt prezentate diferite reclame copiate foarte asemanatoare de pe parcursul timpului.
Astfel, cu ajutorul campaniei Xeroprint observam ca in 2006, peste masina Volkswagen Touareg sta "pasarea cea mare", la fel cum in anul 2003 statea peste BMW. Un alt print, tot de la Volkswagen Touareg seamana izbitor cu unul facut pentru FIAT in 2001. Vedem cum angajatii firmei de curierat DHL merg prin canale pentru a scapa de aglomeratie si a duce coletele in timp la destinatie. Intamplator, in anul 2000 acelasi lucru il faceau si cei de la FedEx sub sloganul "whatever it takes".
Ce parere aveti de aceasta campanie? Comentati-o si votati-o.