Tinerete fara tutun

Ziua Mondiala fara Tutun, marcata in fiecare an la data de 31 Mai, ofera cadrul informarii si sensibilizarii populatiei cu privire la riscurile generate de consumul de tutun, practicile companiilor producatoare de tutun, demersurile forurilor internationale privind lupta impotriva raspandirii bolilor asociate consumului de tutun, precum si cu privire la dreptul fiecaruia dintre noi de a trai sanatos.

Sloganul propus pentru acest an de Organizatia Mondiala a Sanatatii, cu prilejul Zilei Mondiale fara Tutun, este: „Tinerete fara tutun”, slogan ce face parte dintr-un apel la actiune adresat tinerilor, decidentilor politici, societatii civile si publicului larg pentru interzicerea totala a publicitatii si promovarii produselor din tutun, masuri legislative care ar putea conduce la scaderea consumului de tutun in populatia generala si in randul adolescentilor si tinerilor, in special.
Materialele de campanie folosite la nivel national sunt: 4000 de afise A3 si a 10000 fluturasi, cu mesaj adaptat propunerilor OMS.
Iata si doua afise interesante cu sloganul "Tinerete fara tutun":

P.S. 1 luna de nefumator

Este usor sa salvezi pe cineva!

Ridica receptorul si salveaza pe cineva sesizand violenta domestica.
Multi romani sunt martori la violente domestice. Ei critica comportamentul violent dar nu fac nimic in privinta asta si nu sesizeaza politiei incidentele. Pentru a creste numarul sesizarilor a luat fiinta o linie directa unde martorii violentelor domestice pot suna. Telefoanele publice au facut in cazul acesta publicitate noului numar de telefon.

Voteaza si comenteaza!

Libertatea presei

Ziua mondiala a libertatii presei, 3 mai 2008.

Carte de vizita recuperator

Agentia de publicitate din New Delhi, India a avut ca obiectiv sa creeze o carte de vizita diferita, care va fi tinuta minte de toti cei ce o primesc. Beneficiarul cartii de vizita este dl. Rajesh Ranjan, "recuperator".
Pentru realizarea acestei carti de vizita s-a folosit o bucata de radiografie ce reprezinta o mana cu un deget rupt iar in coltul acesteia numele si numarul de telefon ale "recuperatorului".
Cartea de vizita a fost distribuita vizitatorilor, partenerilor si asociatilor. Ea a fost trimisa si potentialilor clienti, impreuna cu o scrisoare de prezentare a afacerii. Astfel, cand cineva indreapta cartea de vizita spre lumina, poate observa radiografia degetului rupt alaturi de datele de contact ale agentului recuperator.

Sex Shop

Inca de la parada gay ma tot gandesc daca sa public reclama asta sau e exagerata. M-am hotarat in sfarsit sa v-o arat si voua dar sa nu fie prea vizibila la o prima vizitare a site-ului Eticheta(mea). Pentru a vedea reclama apasati pe imaginea de mai sus. Asa si-a facut publicitate un sex-shop din Geneva - "I want you inside me..." (Te vreau in mine).
Ca o comparatie, imaginea de jos este o reclama la lubrifiantul DurexPlay si prezinta un trenulet de jucarie deraiat pentru ca nu a putut intra intr-un tunel.

Fiecare copil are nevoie de o familie

In campania "Every Child Needs a Family" (Fiecare copil are nevoie de o familie) este prezentata o fetita confundand doua manechine din vitrina unui magazin cu proprii parinti. Afisul a castigat medalia de bronz la New York Festival 2005. Campania a strans peste 75.000 de donatii insumand peste 400.000$. Pe tremen lung, campania avea ca scop schimbarea atitudinii dar si a legislatiei cu privire la copiii trimisi in centre de plasament. Agentia de publicitate croata ce a realizat afisul a sprijinit UNICEF mai multi ani la rand. Campania "Fiecare copil are nevoie de o familie" este a doua realizata pro-bono pentru UNICEF, cea dinainte (Stop Violence among Children-Stop vilentei in randul copiilor) fiind si ea bine primita.
Votati si comentati!

Sloganuri electorale

Mai e o saptamana pana vom afla castigatorul memory-stickului de 1 Gb.
In ultima perioada au mai aparut afise si sloganuri bune de luat in seama desi nu mai pot intra in concursul "Afisaj electoral".
Sloganurile remarcate de mine sunt:

1. Avem si noi 'interesele' noastre.
Curatenie in toate privintele. (Gabriel Rosca, Partidul Ecologist Roman)

2. AUR pentru sibieni (Dorin Cioaba, Alianta pentru unitatea romilor)

Ce parere aveti? Meritau sa fie in concurs printre primele locuri?

P.E.R. a facut si un afis. Nu stiu sigur daca va aparea prin oras dar il prezint eu aici.

Nu uita sa intri si tu in concurs!