Scoala de soferi Prima

Rasfoind o revista-ghid am dat peste o reclama la scoala de soferi ‘PRIMA’ din Sibiu. Am mai vazut-o in reviste de gen si am trecut peste ea, mahnit. De data asta am stat, m-am uitat la ea si m-am intrebat cat se poate de sincer oare cum pot unii sa-si faca reclama asa prost.

Si eu am acum carnet de conducere cu ajutorul acestei scoli. Mi-a placut, am luat punctajul maxim. Spun asta pentru a nu fi acuzat de contra-reclama.

Nu ma leg aici de faptul ca macheta nu este facuta (cel mai probabil) de o agentie profesionista, poate nu au avut bani. Nu ma leg nici de faptul ca rezolutia pozelor folosite este enorm de mica, poate nu au avut aparat de fotografiat. Nu ma leg de alegerea fontului (caracterului textului). Nu ma leg nici de faptul ca textele sunt foarte apropiate de margini incat aproape sunt taiate. Dar cum poti sa scri “Cele mai buni masini”?

Premii "Afisaj Electoral"

Am stabilit ce premii se vor acorda la cursul de sloganuri electorale "Afisaj electoral"

1. Persoana cu cel mai pertinent comentariu cu privire la sloganurile electorale din Sibiu - 1 memory-stick de 1 Gb (se va acorda prin tragere la sorti)
2. Persoana care are clasamentul cel mai apropiat cu cel al juriului Eticheta - 100 carti de vizita
3. Persoana care are clasamentul cel mai departat de cel al juriului Eticheta - o cutie cu rahat
Castigatorii
vor fi desemnati duminica, 1 iunie 2008.

Intra AICI in concurs. Nu trebuie decat sa acorzi note sloganurilor electorale.


Mai poti participa si la un alt (mic) concurs Eticheta (unde poti castiga un avion de hartie) . Participa AICI.

Publicitate Sopranos, Rusia

Imaginile spun totul.

Fumatul interzis (2)

Un centru cultural din Egipt a trimis in august 2006 mai multe pachete pe care scria “Fa parte din campania noastra anti-fumat”. In interiorul fiecarui pachet se afla cate un stergator de picioare pe care erau imprimati niste plamani si un mic semn “fumatul interzis”. In momentul in care presul era pus in fata usii de intrare in casa, plamanii de pe el erau curati dar, cu timpul, acestia se murdareau aratand efectul fumatului asupra plamanilor.

Voteaza si comenteaza.

P.S. Astazi - 2 saptamani de nefumator.

(mic) concurs2

De mult primesc pe mail tot la o saptamana, maxim doua, oferte si promotii de la Carrefour. Niciodata nu am avut curiozitatea sa le citesc pentru simplul fapt ca cel mai apropiat hipermarket de acest fel este la 142 km de mine. Mailul de astazi l-am deschis totusi. Doar pentru ca avea la subiect sloganul (ca tot e in tema acum pe Eticheta) “La un produs cumparat o surpriza garantat!”. Propun sa-i ajutam pe cei de la Carrefour Romania sa-si faca cunoscuta campania, sa dam o mana de ajutor spamurilor.

Toti cititorii acestui site sunt rugati sa scrie un post pe blogul lor cu un slogan asemanator celui primit de mine astazi pe mail, slogan care sa faca reclama produselor din hipermarket.

Incep eu cu doua exemple:

“La o votca cumparata, o betie garantata!”

si

“La o spuma cumparata, o matreata garantata!”

Vino si tu cu idei! Ajuta campania Carrefour! Fa-o cunoscuta!

In postul in care scri ideile tale trebuie sa puni si cel putin un link catre Eticheta. Pentru a vedea si aici sloganurile inventate de tine, pune un link spre blogul tau, intr-un comentariu la acest post. Cine nu are blog sau pur si simplu nu vrea sa faca campania cunoscuta (garantat!), sa-si prezinte ideile de slogan aici, printr-un comentariu.

Cel mai interesant slogan va fi premiat cu un avion de hartie confectionat dintr-un pliant comercial Carrefour.

P.S. Daca tot e site de publicitate, vreau sa imi arat respectul fata de serviciile Electrica-care m-a lasat astazi 10 ore fara curent si fara explicatii.

Pentru ca ideile marete nu sunt neapart mari, de astazi vom prezenta in fiecare marti idei de carti de vizita. Probabil cea mai cunoscuta carte de vizita “neconventionala” este cea a avocatului de divorturi din Toronto, James A. W. Mahon. La prima vedere, cartea de vizita a acestuia este una obisnuita, cu numele si datele de contact printate pe o bucata de carton. Interesant este cum avocatul a inteles sa ofere cartea lui de vizita ambelor parti dintr-un divort, rupand-o pur si simplu pe mijloc, fiecare bucata rezultata avand aceleasi date de contact.

Voteaza si comenteaza!
Nu uita de concursul "Afisaj electoral"

Initial am vrut ca acest concurs sa fie unul al afiselor electorale din Sibiu dar se pare ca niciun partid nu si-a pus putin oamenii la lucru asa incat sa avem cu ce ne lauda. Pentru a evita lipsa participantilor din cauza dificultatii de a acorda note mai mari de 1, am hotarat ca acest concurs sa aiba in centrul atentiei sloganurile electorale din Sibiu. Nici aici nu au fost prea inspirate partidele (sau agentiile de PR angajate) dar macar nu vom fi deranjati si vizual.

Durata concursului:
Primul concurs Eticheta se desfasoara intre 11 mai 2008, ora 23:00 - 1 iunie 2008, ora 23:00.
Ce trebuie sa faceti?

1. Toti vizitatorii care vor acorda note sloganurilor electorale din Sibiu vor fi automat inscrisi in concurs. Notele se dau printr-un comentariu la acest articol, fiecarui slogan, de la 1 la 7, fara ca ele sa se repete. Astfel, in dreptul fiecarui slogan va fi scrisa nota acordata de tine. Nota 1 se acorda celui mai putin inspirit iar 7 celui mai bun slogan.
Poti intra in concurs si daca nu ai cont google (bifand “Anonim” la identitate) dar trebuie neaparat sa te semnezi cu numele complet.
2. Un premiu va fi acordat si celui mai pertinent comentariu cu privire la sloganurile electorale din Sibiu.
Sloganurile electorale din concurs
(in ordine alfabetica):
1. Adevarul mai presus de teama! (PNTCD, Marius Albin Marinescu)
2. Conteaza pe mine! Se poate mai bine. (PD-L, Ion Ariton)
3. Echipa merge mai departe (FDGR, Bottesch-Johannis)
4. In interesul cetateanului de rand (PRM, Dan Condurat)
5. Pentru binele tau (PSD, Cindrea Ioan)
6. Pentru o administratie curata (Partidul Verde, Tatu Constantin)
7. Un singur presedinte pentru Consiliul Judetean! (PNL, Gheorghe Dicu)
Premii
:
1. Persoana cu cel mai pertinent comentariu cu privire la sloganurile electorale din Sibiu - 1 memory-stick de 1 Gb (se va da totusi prin tragere la sorti).
2. Persoana care are clasamentul cel mai apropiat cu cel al juriului Eticheta - 100 carti de vizita
3. Persoana care are clasamentul cel mai departat de cel al juriului Eticheta - o cutie cu rahat
Castigatorii
vor fi desemnati duminica, 1 iunie 2008.

Copiaza sloganurile electorale de mai jos si acorda o nota in dreptul fiecaruia (notele nu trebuie sa se repete):

Adevarul mai presus de teama! – nota
Conteaza pe mine! Se poate mai bine. – nota
Echipa merge mai departe – nota
In interesul cetateanului de rand – nota
Pentru binele tau – nota
Pentru o administratie curata – nota
Un singur presedinte pentru Consiliul Judetean! – nota


Bafta. Intra in concurs si comenteaza sloganurile!

Edit: Concursul a luat sfarsit. Castigatorii ii puteti vedea AICI.

Un sfert din victimele accidentelor rutiere sunt pietoni.
O agentie de publicitate din Portugalia a primit provocarea de a atrage atentia ca multe victime ale accidentelor de circulatie nu sunt soferi sau pasageri ale unor masini.
Strategia lor a fost sa picteze o lista de nume (ca o placheta memoriala) pe asfalt, simuland dungile albe ale unei treceri de pietoni.

Voteaza si comenteaza!