Scoala de soferi Prima

Rasfoind o revista-ghid am dat peste o reclama la scoala de soferi ‘PRIMA’ din Sibiu. Am mai vazut-o in reviste de gen si am trecut peste ea, mahnit. De data asta am stat, m-am uitat la ea si m-am intrebat cat se poate de sincer oare cum pot unii sa-si faca reclama asa prost.

Si eu am acum carnet de conducere cu ajutorul acestei scoli. Mi-a placut, am luat punctajul maxim. Spun asta pentru a nu fi acuzat de contra-reclama.

Nu ma leg aici de faptul ca macheta nu este facuta (cel mai probabil) de o agentie profesionista, poate nu au avut bani. Nu ma leg nici de faptul ca rezolutia pozelor folosite este enorm de mica, poate nu au avut aparat de fotografiat. Nu ma leg de alegerea fontului (caracterului textului). Nu ma leg nici de faptul ca textele sunt foarte apropiate de margini incat aproape sunt taiate. Dar cum poti sa scri “Cele mai buni masini”?

4 comentarii:

Anonim spunea...

la ciovique:
:) poate mesajul este pentru moldoveni-accent pe i :) in rest ...layout-ul nici nu poate fi comentat :(

Anonim spunea...

E praf reclama
(off)
Sincer chiar n-am auzit astfel de dezacorduri la moldoveni...

tudor CeMerita.ro spunea...

cred ca se referea la faptul ca moldovenii vorbesc cu accent pe i, nu despre dezacord in sine.

Anonim spunea...

Mda... de pa la Iasi citire...nu va luati dupa bancul cu moldoveanul care si-a deschis butic langa Pirelli. Oricat de "simpatic" vi se pare accentul, ar trebui sa-l auziti si pe al vostru cu urechi straine si v-ati amuza la fel de copios.
Insa mie fraza "Dar cum poti sa scri “Cele mai buni masini”?" mi se pare extrem de amuzanta... Daca vrei sa critici pe altcineva pentru casapirea regulilor gramaticale, ai grija sa nu dai chiar tu cu stangu-n dreptu' in exercitarea dreptului la critica.