Happy Father's Day

Asa cum am spus intr-un comentariu acum cateva zile, iata cum isi face publicitate Durex de ziua tatalui.

Pentru toti cei care folosesc produsele concurentilor nostri: La Multi ani de Ziua Tatalui.

Comentati si votati reclama!

Surprise party

Votati si comentati reclama.

Ziua tatalui

Ziua tatalui este o sarbatoare oficiala in mai multe tari insa fara a avea o data internationala fixa de sarbatorire. Originara din SUA (Washington), s-a dorit a fi o sarbatoare ce completeaza ziua mamei. In cele mai multe tari, ziua tatalui este sarbatorita in a 3-a duminca din luna iunie. In anul 2008 ea a fost sarbatorita pe data de 15 iunie iar in anul 2009 va fi sarbatorita pe 21 iunie.


Wikipedia anunta ziua tatalui in Romania ca fiind ziua barbatului, sarbatorita (inca neoficial) pe data de 5 mai. Eu personal cred ca imaginea zilei barbatului, cea a zilei in care barbatii se simt (din nou) burlaci, printre prieteni, band bere nu este deloc ceea ce ziua tatalui ar vrea sa serbeze. Acelasi site spune ca de ziua tatalui se ofera cadouri tatilor si se organizeaza activitati in familie.

Oare ziua tatalui va fi in Romania ziua barbatului? Astia sunt tatii la noi?

Carte de vizita - Cherelle Lim, editor



Bergenbier

O lume prea mare pentru niste oameni asa mici... care personaj din reclama de mai jos va place cel mai mult (e cel mai expresiv)?

Un fleac, ne-au ciuruit :)

O partida buna dureaza 90 de minute

O partida buna dureaza 90 de minute. Love Plus crede in performantele Echipei Nationale.

Anti-gas Marilyn

Saptamana trecuta am fost la un vernisaj al unei expozitii de pictura in cadrul careia era si o lucrare care o reprezenta pe celebra actrita Marilyn Monroe. Desi a murit in 1962, la doar 36 de ani, inca se mai vorbeste de ea. Actrita a ramas in amintirea tuturor ca fiind un etalon al feminitatii si un sex-simbol al tuturor timpurilor. Dupa 16 ani de cariera la Hollywood, 36 de ani de viata si 46 de ani de la moartea ei, in publicitate inca se mai foloseste imaginea actritei.

Pe numele ei adevarat, Norma Jean, fiica ilegitima, a carei mama a fost internata intr-un spital de nebuni, Marilyn si-a petrecut copilaria in orfelinate, apoi a inceput sa pozeze pentru Playboy, a avut probleme in a memora dialogurile scenariilor, dar s-a dovedit in final o actrita care a marcat istoria cinematografului.
In mai 1962, Monroe si-a facut ultima aparitie publica importanta, cantand Happy Birthday, Mr. President in cadrul unei petreceri televizate, in cinstea presedintelui american John F. Kennedy.
A fost casatorita pe rand cu James Dougherty, in 1942, apoi cu starul de baseball Joe DiMaggio, in 1951, si cu scenaristul Arthur Miller.
De curand a fost vandut un filmulet de 15 minute, in care actrita aparea facand sex, cu suma de 750.000 lire sterline (937.000 euro).


Votati reclama si comentati-o!

Sex in pat cu parintii

Acum cateva zile, in 12 iunie, Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania (ANOSR) a lansat campania nationala de constientizare a lipsei locuintelor pentru tineri. Aceasta se desfasoara simultan in 14 centre universitare, pe durata a 6 luni, fiind adresata institutiilor nationale abilitate (Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, Agentia Nationala pentru Locuinte etc), autoritatilor locale si intregii societati civile.
Afisul campaniei reprezinta doi tineri facand sex in patul in care parintii dorm, alaturi de textul "La ce altceva sa ne asteptam daca nu se construiesc mai multe locuinte pentru tineri?". El a fost deja impartit prin camine studentesti, invitandu-i pe studenti sa le lipeasca in camerele lor sau pe usile din camin, in semn de sustinere a campaniei. Se spera ca duritatea si originalitatea mesajului sa genereze un impact real asupra celor vizati.
Ce-i drept, si mie tot "duritatea" mesajului mi-a atras atentia asupra acestei campanii. Asteptam si cateva reactii ale celor de la ANOSR cu privire la impactul afiselor asupra publicului tinta.

Afisul poate fi folosit de catre oricine pentru a sustine campania.
(multumim pentru ajutor Denisei Nica, vice-presedinte PR, ANOSR)


Scopul campaniei este cresterea nivelului de constientizare asupra problemei reale pe care o implica lipsa locuintelor pentru tinerii. ANOSR spera ca, prin intermediul vizualului socant, sa trezeasca interesul autoritatilor privind problema lipsei locuintelor pentru tineri. Din punct de vedere demografic, ponderea tinerilor in populatia Romaniei este intr-o scadere continua iar daca In 1998, 139.000 de copii au avut parinti cu varsta cuprinsa Intre 20 si 29 de ani, in 2005 acest numar a scazut la 96.000. In acelasi an, peste 75.000 de tinere au ales avortul, nedorind sa pastreze sarcina. Situatia denota o constanta amanare a momentului In care cuplurile tinere decid ca isi pot intemeia o familie.
Cauza amanarii deciziei de a intemeia o familie nu este masificarea invatamantului superior si, implicit, accentul tot mai mare pe care il pun tinerii pe o cariera si pe o educatie completa. Cauzele reale tin in primul rand de salariile mici de „debutant”, de nesiguranta locurilor de munca (care transforma creditele ipotecare, de exemplu, intr-un pariu cu viata) si, mai ales, costurile uriase ale unei noi locuinte.
In conditiile in care piata imobiliara cunoaste un boom in Romania, tinerii nu au puterea financiara de a-si achizitiona singuri locuinte, constructia acestora efectuandu-se preponderent din fonduri private. Din totalul de 10901 locuinte construite in primul trimestru al anului 2008 in intreaga tara, doar 580 au fost din fonduri publice, reprezentand in total doar 5,3% din totalul locuintelor construite. in plus, sistemul bazat pe credite ipotecare lansat de ANL este accesibil doar tinerilor care au un minim de siguranta cu privire la ziua de maine.