Get real!

Astazi am primit pe e-mail o reclama la noul Chevrolet Aveo, lansat si in Romania. Cu ocazia asta vreau sa arat doua printuri din campania de promovare Chevrolet Aveo - Get real!

Nu ma pot abtine sa nu amintesc de inca o reclama de la Chevrolet, din Ungaria, unde este prezentata o masina veche gata sa se arunca de pe un bloc. Imaginea este insotita de textul "Nu-ti lasa vechea masina sa afle de oferta noastra".

Votati si comentati reclamele!

Bag for more

Astazi am dat peste o campanie din Berlin ce seamana izbitor cu cea din Sudul Africii prezentata zilele trecute (Hrana in Africa). Cosul de cumparaturi este inlocuit aici cu punga de cumparaturi. Sau, mai bine spus, inainte cosului de cumparaturi a fost punga de cumparaturi - pentru ca aceasta campanie a avut loc in noiembrie 2007, deci cu mult inaintea celei din Africa. Ce e de laudat la aceasta campanie este titlul - "Bag for more" care poate fi tradus atat "punga pentru mai mult" cat si "colecta pentru mai multi".

Viitoarele pachete de tigari


Imaginile de mai sus sunt o parte dintre cele propuse pentru a aparea pe toate pachetele de tigari din Romania, de anul viitor.
Producatorii si importatorii produselor din tutun vor fi obligati sa aplice pe fiecare pachet de tigari una dintre cele 14 imagini propuse de MSP printr-un ordin aflat acum in dezbatere publica. Prin imaginile horror aplicate pe pachetele de tigari, oficialii Ministerului Sanatatii Publice (MSP) spera sa-i convinga pe romani sa renunte la fumat.

Stop consuming your budy, Brazilia

„Mesajele care urmeaza sa fie aplicate pe pachetele de tigari sunt foarte explicite. Imaginile sunt mult mai graitoare decat cuvintele, ele adresandu-se si componentei emotionale. Mai ales in randul tinerilor, acest gen de mesaje o sa aiba efect”, este de parere Magda Ciobanu, medicul coordonator al proiectului, de la Centrul de Consiliere pentru Renuntarea la Fumat.

Stop consuming your budy, Brazilia

Reprezentantii industriei tutunului se declara indignati de noua initiativa a ministrului sanatatii. Acestia sustin ca, desi propunerea legislativa a fost lansata spre dezbatere publica, nimeni nu i-a chemat pana acum la consultari.
„Suntem de acord ca trebuie sa-i informam pe consumatori asupra riscurilor la care se expun, dar asta nu inseamna ca vrem sa-i umilim. Pictogramele pe care vor reprezentantii Ministerului Sanatatii sa le vada pe pachetele de tigarete degradeaza atat imaginea producatorilor, cat si pe cea a consumatorilor”, a declarat pentru Evenimentul Zilei Gilda Lazar, director Corporate Affairs la JTI Romania.

Stop consuming your budy, Brazilia

Energizer

Campania Energizer "Niciodata nu lasa jucariile lor sa moara!" a adus agentiei DDB din Sudul Africii premiul pentru print la categoria Press din cadrul festivalului international de publicitate Cannes Lions de anul acesta. Unii spun ca afisul are tente sexuale iar faptul ca in rolurile principale sunt niste copii a adus destule critici. Posibil ca in cazul in care afisul este vazut de un copil, acesta sa aiba reactii cu tente sexuale dar la fel de bine, daca se uita la afisele de mai jos (ce fac parte din aceeasi campanie), copiii ar putea invata sa isi lege in parc colegii de joaca, sa scuipe oamenii in cap sau sa-si vopseasca cainele.

Votati si comentati campania!

Hrana in Africa

|(*)| = hranaVezi cat de usor e sa-i hranesti pe cei infometati?
In ciuda numarului tot mai mare al oamenilor fara casa si infometati din Africa de Sud, cetatenii favorizati ignora aceste lucruri in continuare.
In campania celor de la Feed SA, destinata cresterii donatiilor, s-au folosit cosurile de cumparaturi din supermarketuri pe fundul carora s-au lipit imagini cu copii cersind, alaturi de textul "vezi cat de usor e sa-i hranesti pe cei infometati?". Orice aliment pui in cos ai impresia ca il dai copilului ce te roaga sa-i dai si lui putina mancare. La iesirea din supermarketuri se puteau face donatii, acolo fiind puse urne unde putea oricine sa introduca bani. Campania, ce a avut loc luna trecuta, a crescut mult donatiile pentru copiii defavorizati din Sudul Africii cat si cresterea traficului de internet pe site-ul www.feedsa.co.za.

Comentati si votati campania.

Carte de vizita second-hand

Cum? O carte de vizita second-hand? Da. Chiar asta este. O carte de vizita refolosita. Nu ma intrebati a cui carte de vizita este refolosita. Nu stiu. Tot ce stiu este ca in final a ajuns sa fie o carte de vizita a unui magazin second-hand din Suedia. Cum? Proprietarii au sters pur si simplu cu pixul datele de pe o carte de vizita obisnuita si au scris pe verso, tot cu pixul, datele magazinului propriu. Doar e un magazin second-hand, de ce nu ar fi si cartea de vizita la fel?

Comentati si votati cartea de vizita!

Looking for a new job?

Campaniile de promovare jobzonen.dk sunt destinate, asa cum puteti vedea, in special celor care s-au saturat de sefii lor, celor care vor sa-si schimbe locul de munca nu doar pentru un salariu mai bun ci mai degraba pentru a scapa de statutul de pres de picioare pentru sefi.

Oare in ce moment al vietii iti poti alege seful? Se spune ca seful nu ti-l alegi niciodata dar stim cu totii ca in momentul in care nu te intelegi cu el numai de munca nu-ti arde. Probabil multi s-au abtinut cu greu sa-si dea demisia in unele momente. Poate unii au si facut-o in urma unei decizii de moment, fara a se gandi cum va trai in urmatoarea perioada. Reusesti oare sa lucrezi bine cand ai un sef insuportabil? Cate poti suporta de la un sef pana sa-i spui cateva “de bine” (avand demisia in mana)?
La fel de bine, reusesti oare sa lucrezi bine pe un post care nu te atrage foarte mult dar, datorita sefului, iti place sa mergi la munca? Exista sefi pentru care ti-ai da viata? Nu ma gandesc la situatiile unora care ar face orice pentru seful lor doar pentru a spera la o promovare. Ma intreb daca exista sef pe care sa-l placi asa mult incat sa-ti devina model, pentru care ai prefera sa lucrezi pe un salariu de nimic, doar sa-ti fie el (ea) sef.

Stop nudismului

Cei ce au trecut prin Berlin luna trecuta au putut observa niste statui mai putin obisnuite, statui imbracate in costume de baie. Pentru campania Blush "Stop Nudismului" nu a fost nevoie de o prezentare de moda si de modele profesioniste. Noile modele de costume de baie au fost prezentate in strada folosindu-se de statuile din oras. Stickerul "Stop Nudism" a facut ca trecatorii sa fie mai atrasi de a descoperi la ce se face de fapt reclama.

Comentati si votati reclama!