Energizer

Campania Energizer "Niciodata nu lasa jucariile lor sa moara!" a adus agentiei DDB din Sudul Africii premiul pentru print la categoria Press din cadrul festivalului international de publicitate Cannes Lions de anul acesta. Unii spun ca afisul are tente sexuale iar faptul ca in rolurile principale sunt niste copii a adus destule critici. Posibil ca in cazul in care afisul este vazut de un copil, acesta sa aiba reactii cu tente sexuale dar la fel de bine, daca se uita la afisele de mai jos (ce fac parte din aceeasi campanie), copiii ar putea invata sa isi lege in parc colegii de joaca, sa scuipe oamenii in cap sau sa-si vopseasca cainele.

Votati si comentati campania!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Targetul sunt adultii, doar ei cumpara baterii...probabil afisele nu sunt chiar expuse asa la intamplare, in nici un caz in gradinite si cabinete pediatrice...mesajul e "nu le lasa jucariile sa moara", ca altfel uite ce-ar putea sa faca din lipsa de ocupatie... Very cool, promovarea produsului prin infatisarea unei alternative negative