Ai grija cu stomacul.

No matter what you throw in your stomach, Pink's got you covered. Pepto-Bismol.

Ziua Mediului, 5 iunie

Ziua Mediului e celebrată astăzi în toată lumea prin acţiuni constructive. Unii plantează copaci, alţii ecologizează zonele murdare sau participă la campionate verzi de tenis.

Românii au ales un mod inedit de marcare a evenimentului. La iniţiativa Ministerului Mediului, 20 de oraşe din întreaga ţară vor stinge lumina începând de la ora 21.30.

Astfel, în multe dintre localităţi, autorităţile au anunţat că vor opri iluminatul public peste tot. Astfel, românii vor sta pe întuneric în Cluj Napoca, Satu Mare, Vaslui, Botoşani, Suceava şi Isaccea.

În Capitală, Timişoara şi Galaţi curentul electric va fi oprit în parcurile mari. Reprezentanţii Ministerului Mediului susţin că ei au făcut recomandarea ca lumina să fie stinsă maximum cinci minute, dar unele autorităţi au spus că vor opri curentul o jumătate de oră.

Ecologiştii spun că, deşi măsura e simbolică, ea mai degrabă aminteşte de vremurile comuniste, când România stătea în beznă ore în şir.

Copiii sunt invitaţi astăzi în parcurile din marile oraşe pentru a-şi arăta respectul pentru natură

În toată lumea, ecologiştii organizează acţiuni simbolice prin care vor să atragă atenţia asupra distrugerii naturii

În timp ce restul europenilor sărbătoresc mediul prin acţiuni concrete, autorităţile de la Bucureşti le amintesc românilor de jumătatea de secol petrecută în beznă.

Mediul este sărbătorit, în fiecare an, la nivel mondial în data de 5 iunie. Ziua a fost stabilită în anul 1972, când Adunarea Generală a Naţiunilor Unite a celebrat Conferinţa „Ecologia Umană” de la Stockholm.

Importanţa acestei zile este dată, de asemenea, de faptul că, în aceeaşi zi, Adunarea Generală a stabilit crearea Programului Naţiunilor Unite pentru Mediu (UNEP). Aşadar, de mai bine de 35 de ani, ziua de 5 iunie a devenit unul din instrumentele prin care ONU atrage atenţia asupra problemelor de mediu care ar trebui să preocupe atât factorii de decizie, cât şi opinia publică.

În anii trecuţi, Ziua Mediului a fost sărbătorită prin parade ale bicicliştilor, raliuri de stradă, concursuri şcolare, acţiuni de plantare a copacilor, campanii de reciclare ori de colectare a deşeurilor.
sursa textului: www.ecomagazin.ro

Coperta FHM

Acum cateva zile rasfoiam in statia de autobuz o revista cand, la un moment-dat, am dat peste o reclama la un salon de masaj erotic. Normal ca apareau si femei aproape nud. Faptul ca langa mine era o femeie cu ceva (multi) mai multi ani in plus decat mine, am trecut cu graba la pagina urmatoare. Atunci mi-am adus aminte cum revista pentru barbati FHM a rezolvat problema asta in India. Simplu si totodata practic. A distribuit odata cu revista si niste coperti false ale unor reviste de stiinta si din alte domenii. Daca vroiai sa rasfoiesti revista in statia de autobuz, metrou sau in restaurant, inveleai revista FHM cu acea coperta falsa si nu mai atrageai privirile indiscrete.

Head hunter

Spre rusinea mea, habar nu am traducerea "meseriei" de head-hunter (poate ne ajuta aici Mortyse). Cum ar putea cineva care se ocupa cu asa ceva sa-si faca reclama si sa se promoveze? Uitati ca totusi exista o carte de vizita a unui "head-hunter". Instructiunile de pe ea te sfatuiesc sa citesti informatiile de contact dupa care sa o distrugi mancand-o. Cartea de vizita este 100% comestibila.

Vrei o pizza?

Te uiti pe vizor si vezi ca este cineva in fata usii cu o pizza in mana. Vrea sa ti-o ofere dar tu nu sti de ce. Nu ai comandat pizza desi parca ai manca una. Deschizi intr-un sfarsit usa ca sa vezi daca nu cumva persoana respectiva a gresit adresa... si ce vezi...
Apasa pe imaginea de mai jos daca vrei sa sti raspunsul.

Castigatori 'Afisaj electoral'

Gata! S-a terminat primul concurs Eticheta(mea), "Afisaj electoral".
Notele Eticheta(mea) acordate sloganurilor electorale sunt:

Adevarul mai presus de teama! – nota 4
Conteaza pe mine! Se poate mai bine. – nota 7
Echipa merge mai departe – nota 5
In interesul cetateanului de rand – nota 2
Pentru binele tau – nota 3
Pentru o administratie curata – nota 6
Un singur presedinte pentru Consiliul Judetean! – nota 1

Acestea au fost calculate ca fiind media notelor acordate de participantii la concurs.

Premiul III: Persoana care are clasamentul cel mai departat de cel al juriului Eticheta - o cutie cu rahat. Pentru ca au fost 4 persoane care s-au "batut" pentru acest premiu, s-a extras numele castigatorului.
Castigatorul este G.M.-sibiu.
Video cu extragerea la sorti:



P.S. Pentru a evita orice speculatie, nu am prelucrat imaginile. La sfarsitul video-ului veti observa ca se incepe extragerea pentru memory-stick. In momentul in care imaginile se intrerup s-a intrerupt si acea extragere pentru ca ne-am dat seama ca un participant (Calin Blaga) nu trebuia inclus in extragere pe motiv ca nu a comentat sloganurile.

Premiul II:
Persoana care are clasamentul cel mai apropiat cu cel al juriului Eticheta - 100 carti de vizita
Pentru acest premiu s-au clasat 2 participanti. In acest caz am hotarat sa acordam 2 premii a cate 100 de carti de vizita. Cartile de vizita vor fi executate cu grafica proprie (a castigatorilor) sau cu grafica creata de Eticheta(mea).
Castigatorii sunt: adela mohanu si Laura Catuneanu.

Clasamentul participantilor la concurs:
adela mohanu - 4 pcte.
Laura Catuneanu - 4 pcte.
Calin Blaga - 6 pcte.
Eliza - 6 pcte.
C.C.Adrian - 8 pcte.
bagatordeseama2 - 8 pcte.
Anonimul Unudoi - 8 pcte.
BART3ND3R - 12 pcte.
ada - 12 pcte.
G.M.-sibiu - 12 pcte.
boboque - 12 pcte.
Punctele reprezinta diferenta dintre punctajul Eticheta(mea) si cel acordat de participant.

Premiul I:
Memory-stick de 1 Gb acordat prin tragere la sorti.
Castigator: (din nou) adela mohanu
Video cu extragerea castigatorului:



P.S. Pentru a evita orice speculatie, nu am prelucrat imaginile. Puteam sa derulam imaginile cu incetinitorul in momentul in care biletele cu participantii au fost aruncate in aer dar am preferat sa lasam imaginile brute.

Castigatorul unui avion de hartie confectionat dintr-un pliant comercial Carrefour este C.C.Adrian cu sloganul "La o masina de tuns cumparata, o chelie garantata". Acesta a fost singurul slogan cu rima.

Multumim tuturor participantilor.
Rugam castigatorii sa ne trimita un e-mail continand datele personale de contact, pentru a intra in posesia premiilor.
Urmatorul concurs se anunta cu premii si mai atractive.

NIKOAra & ReBoc

Astazi in sfarsit sunt alegerile locale. In cateva zile sper sa se termine cu toata nebunia. Am aruncat rapid un ochi peste sloganurile si afisele din cateva orase. Cele mai controversate cred ca sunt (sau ar trebui sa fie) nu candidatii Muie si Laba ci campaniile presedintelui Consiliului Judetean de la Cluj, Marius Nicoara respectiv cea a Primarului clujean, Emil Boc.
Primul s-a foslosit, fara a avea dreptul, de numele Nokia si de sloganul acestui brand, "connecting people". NIKOAra - Connecting people with Europe sau Connecting Cluj with Europe. Compania finlandeza i-a solicitat lui Marius Nicoara sa-si retraga campania, care foloseste brandul producatorului de telefoane. John Guerry a afirmat cu tarie ca Nokia nu a venit sa faca politica in Romania, ci doar sa dezvolte software si sa produca hardware. Seful de campanie al lui Nicoara a declarat ca i se pare normal sa faca o asociere intre investitia Nokia si omul care a facut aceasta initiativa posibila. De asemenea, a declarat ca nu exita o problema din punct de vedere al proprietatii intelectuale, de vreme ce brandul nu este folosit in scop comercial.

Emil Boc nu s-a lasat mai prejos si a folosit numele Reebok si sigla acestui brand. Ce a iesit? ReBoc - adica revoteaza-l pe Boc.

Voi ce parere aveti de campaniile celor doi?

Bic

Iata cum Bic a putut sa faca publicitate in Olanda atat pixurilor cat si aparatelor de ras produse sub acest nume, printr-o singura reclama.
Recunosc faptul ca am publicat aceasta campanie pentru ca mi-am adus aminte de afisele electorale desenate cu carioca sau pixul, prezente odata aproape peste tot.