Castigatori 'Afisaj electoral'

Gata! S-a terminat primul concurs Eticheta(mea), "Afisaj electoral".
Notele Eticheta(mea) acordate sloganurilor electorale sunt:

Adevarul mai presus de teama! – nota 4
Conteaza pe mine! Se poate mai bine. – nota 7
Echipa merge mai departe – nota 5
In interesul cetateanului de rand – nota 2
Pentru binele tau – nota 3
Pentru o administratie curata – nota 6
Un singur presedinte pentru Consiliul Judetean! – nota 1

Acestea au fost calculate ca fiind media notelor acordate de participantii la concurs.

Premiul III: Persoana care are clasamentul cel mai departat de cel al juriului Eticheta - o cutie cu rahat. Pentru ca au fost 4 persoane care s-au "batut" pentru acest premiu, s-a extras numele castigatorului.
Castigatorul este G.M.-sibiu.
Video cu extragerea la sorti:



P.S. Pentru a evita orice speculatie, nu am prelucrat imaginile. La sfarsitul video-ului veti observa ca se incepe extragerea pentru memory-stick. In momentul in care imaginile se intrerup s-a intrerupt si acea extragere pentru ca ne-am dat seama ca un participant (Calin Blaga) nu trebuia inclus in extragere pe motiv ca nu a comentat sloganurile.

Premiul II:
Persoana care are clasamentul cel mai apropiat cu cel al juriului Eticheta - 100 carti de vizita
Pentru acest premiu s-au clasat 2 participanti. In acest caz am hotarat sa acordam 2 premii a cate 100 de carti de vizita. Cartile de vizita vor fi executate cu grafica proprie (a castigatorilor) sau cu grafica creata de Eticheta(mea).
Castigatorii sunt: adela mohanu si Laura Catuneanu.

Clasamentul participantilor la concurs:
adela mohanu - 4 pcte.
Laura Catuneanu - 4 pcte.
Calin Blaga - 6 pcte.
Eliza - 6 pcte.
C.C.Adrian - 8 pcte.
bagatordeseama2 - 8 pcte.
Anonimul Unudoi - 8 pcte.
BART3ND3R - 12 pcte.
ada - 12 pcte.
G.M.-sibiu - 12 pcte.
boboque - 12 pcte.
Punctele reprezinta diferenta dintre punctajul Eticheta(mea) si cel acordat de participant.

Premiul I:
Memory-stick de 1 Gb acordat prin tragere la sorti.
Castigator: (din nou) adela mohanu
Video cu extragerea castigatorului:



P.S. Pentru a evita orice speculatie, nu am prelucrat imaginile. Puteam sa derulam imaginile cu incetinitorul in momentul in care biletele cu participantii au fost aruncate in aer dar am preferat sa lasam imaginile brute.

Castigatorul unui avion de hartie confectionat dintr-un pliant comercial Carrefour este C.C.Adrian cu sloganul "La o masina de tuns cumparata, o chelie garantata". Acesta a fost singurul slogan cu rima.

Multumim tuturor participantilor.
Rugam castigatorii sa ne trimita un e-mail continand datele personale de contact, pentru a intra in posesia premiilor.
Urmatorul concurs se anunta cu premii si mai atractive.

6 comentarii:

Anonim spunea...

adeloasa a avut 4 puncte , adik jumatate din punctele mele si castiga 2 premii...:(

tudor CeMerita.ro spunea...

Bagatotule... n'ai cu cine mai, n-ai cu cine... Ade ia tot. :)
P.S.
Ptr. cei ce nu au inteles... punctele din dreptul participantilor reprezinta diferenta dintre punctajul Eticheta(mea) si cel acordat de participant.

adela mohanu spunea...

Tudor, mi-ai luminat mintea: cu atâta baftă, ar fi cazul să joc şi eu la loto :))))
Mulţumesc tuturor celor care m-au susţinut, prietenilor mei, colegilor mei, mamei mele şi nu în ultimul rând lui Dumnezeu (am luat discursul standard de pe site-ul Premiilor Oscar).
Şi felicitări Laurei :)

Anonim spunea...

beii, pe unde te duci numai manareli. cand sa castig si io un avion de hartie facu icsu manevre. la alealalte concursuri nu m-am bagat ca-mi sopti adeloasa ca-s facute cartile!
rusine bei! zgarcitule! ce daca furai doua pliante din carfur si le impaturai? al naibii ala de mai participa la vreun concurs!

tudor CeMerita.ro spunea...

bagatorule frustrat... la urmatorul concurs e decis in proportie de 90% sa se acorde ca premiu o racheta de hartie asa ca stai pe aproape. s-ar putea sa fie tot raul spre bine :)

Laura Cătuneanu spunea...

Multumiri, Tudor si multe aplauze pentru Adela. De-alea pe bune, de/ti inrosesc palmele:D
Stiam eu ca nu mi-am facut blog degeaba si ca o sa vina si premierea de apoi;))