Astazi in sfarsit sunt alegerile locale. In cateva zile sper sa se termine cu toata nebunia. Am aruncat rapid un ochi peste sloganurile si afisele din cateva orase. Cele mai controversate cred ca sunt (sau ar trebui sa fie) nu candidatii Muie si Laba ci campaniile presedintelui Consiliului Judetean de la Cluj, Marius Nicoara respectiv cea a Primarului clujean, Emil Boc.
Primul s-a foslosit, fara a avea dreptul, de numele Nokia si de sloganul acestui brand, "connecting people". NIKOAra - Connecting people with Europe sau Connecting Cluj with Europe. Compania finlandeza i-a solicitat lui Marius Nicoara sa-si retraga campania, care foloseste brandul producatorului de telefoane. John Guerry a afirmat cu tarie ca Nokia nu a venit sa faca politica in Romania, ci doar sa dezvolte software si sa produca hardware. Seful de campanie al lui Nicoara a declarat ca i se pare normal sa faca o asociere intre investitia Nokia si omul care a facut aceasta initiativa posibila. De asemenea, a declarat ca nu exita o problema din punct de vedere al proprietatii intelectuale, de vreme ce brandul nu este folosit in scop comercial.
Emil Boc nu s-a lasat mai prejos si a folosit numele Reebok si sigla acestui brand. Ce a iesit? ReBoc - adica revoteaza-l pe Boc.
Voi ce parere aveti de campaniile celor doi?
NIKOAra & ReBoc
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
3 comentarii:
Nu stiu de ce nicoara a fost mai atacat decat boc ptr ca a copiat nokia. da, inteleg ca nikoara a fost mai "in interesul" oamenilor pentru ca nokia a reactionat dar totusi... are legatura cu aducerea nokia la cluj. despre boc nu pot spune insa acelasi lucru. ce legatura are cu reebok? doar ca "suna" aproape la fel? reebok, fiind firma britanica, se citeste ribac. deci nici macar... si totusi, nicoara a fost cel hulit
Ca si awareness-points, cu tot cu reactiile Nokia, campania "Nikoara - Connecting people" si-a atins scopul: a amintit publicului tinta una din realizarile majore ale personajului publicizat astfel. Reactiile Nokia au reluat mesajul, chiar daca nu subscriu la el, dar nici nu i-au dat o turnura negativa. As zice "punct ochit, punct lovit".
Nu as spune acelasi lucru despre "marca ReBoc", care ma marcheaza doar la nivel de amuzament. O gaselnita ieftina si cam penibila, la fel ca adidasii de bazar Adibas, Mike etc.
Ingenioase...trebuie sa recunoastem!
Trimiteți un comentariu