Not just another anti-smoking ad

Old habits die hard.
Da, cu greu scapi de obiceiurile vechi. Si eu, ca si altii m-am lasat dintr-o data de fumat, nu cu un scop anume ci doar sa-mi demonstrez ca pot, ca vointa mea e mai mare decat ce-mi spune corpul c-ar trebui sa fac (sau mai bine spus, ce-mi spune corpul ca are nevoie). Si eu m-am lasat de fumat dar inca simt nevoia sa mai trag cate o tigara. Din ziua in care nu mi-am mai aprins tigarea am stiut ca nu ma voi lasa pentru totdeauna. Adica, la fel cum m-am lasat de fumat dintr-o data, fara motiv, sunt constient ca tot asa de repede ma pot reapuca (vezi cazul #1bagator care s-a reapucat de fumat dupa 3 ani). Nu am fost la psihologi, nu am urmat cursuri, nu mi-am lipit plasturi si nu am mestecat guma in lipsa unei tigari. Astazi am implinit (doar!) 2 luni de ambstinenta. Faptul ca trebuie sa va arat voua cat mai multe reclame (si bune si rele) ce promoveaza stoparea fumatului m-a facut sa merg mai departe, m-a facut sa nu savurez si eu tigarea inainte nelipsita la o bere, ma face sa nu ma scol dimineata cu gandul la o tigare. Pe multi dintre voi nu va cunosc dar intr-un fel sau altul m-ati sustinut.
Mai vreti si pe viitor reclame anti-fumat?

9 comentarii:

tudor CeMerita.ro spunea...

sincer, printul asta cu pietrele funerare in forma de mucuri de tigara nu m-a atras prea mult. am postat-o mai mult pentru "old habits die hard". cine a fost fumator sau a avut perioade in viata in care s-a lasat stie despre ce vorbesc :)

georgi spunea...

mai baga antifumat! eu m-am lasat de cateva ori destul de mult, dar ma tot apuc. sper sa vina si ziua mea...

Anonim spunea...

Tine-o tot asa...mai ales daca asta cu postatul reclamelor anti te motiveaza si pe tine sa perseverezi intru abstinenta...

Carina spunea...

Bun insightul. Si nici nu e atat de orbida ca altele...Cred ca la fumatori nu functioneaza imaginile acelea socante. Eventual preventiv pentru nefumatori.

adela mohanu spunea...

Tine-te de treaba asta cu nefumatul. Esti mult mai simpatic asa :)

tudor CeMerita.ro spunea...

adela, sunt persoane (de sex feminin) care spun ca-mi "sedea" (mai) bine cu tigarea in gura. :D

Anonim spunea...

mai ales cand le pupai si aveai tigara aprinsa in gura? :))))

Anonim spunea...

Ma, eu m-am lasat de fumat de 1 an si 4 luni...fara plasturi, fara alte minuni...doar cu sperietura de a nu face ulcer la stomac!!!Am fost la medic si mi-a zis ca mai aveam putin si se inrautatea tareee problema...si de atunci...m-am ingrasat peste 10 kg...si ma simt mult mai bine...succes

Anonim spunea...

Hm...era un poster cu "za kul gai" dar pe care scrie Fool in loc de cool...stai sa-l cat... Iaca http://www.notobacco.org/photos/large/photo02.jpg
Iar femeile care cred ca imaginea de macho cu tzigarea-n coltzu' gurii e cool... ihm...se amagesc cu chestii de suprafata... Bucura-te de faptul ca poti sa alergi fara sa respiri dupa 50 de m ca o locomotiva de pe vremea bunicilor, ca mirosi frumos... si alte beneficii le mai stii tu...
Apropo de parfum, vezi a treia din lista de aici http://inventorspot.com/articles/stop_smoking_inventive_marketing_6077
Asa ca il parafrazez pe Oscar Wilde: perseverenta e mama perfectiunii, deci alege in ce sa perseverezi! (adapted)