Sampon anti-matreata

Campanie de promovare Schwarzkopf - sampon anti-matreata

Nu mai pot. Nu mai suport. Matreata din capul meu se mareste si inmulteste pe zi ce trece. De multe ori in viata am avut probleme cu matreata. Cateodata a trecut de la sine, altadata a trebuit sa schimb samponul. Probabil ca reteta samponurilor este schimbata din cand in cand pentru ca altfel nu imi explic. Folosesc acelasi sampon, pot sa spun ca aproximativ in aceeasi cantitate si la un interval de timp aproximativ egal. Dar inutil, tot la 5 luni revine problema asta - matreata. De mult timp folosesc Head&Shoulders.

Folosesc samponul asta pentru ca m-i s-a potrivit si m-a scapat de matreata. Dar acum imi este frica sa imi trec mana prin cap sau sa bata vantul putin mai tare pentru ca cei de langa mine s-ar putea gandi ca a venit iarna in plina vara. Adio haine inchise la culoare. Bun venit giga-matreata si mancarimi.

Campanie de promovare Schwarzkopf - sampon anti-matreata

Votati si comentati reclama Schwarzkopf!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Mda, ideea e veche da cu palarie noua..."the breadcrumbs trail"... dragutza, mai ales aia care duce de la perna la dulap...
Cat despre matreatza recidivista, mai ales vara, cand scalpul este supus si la agresiunea transpiratiei, care mareste efectul substantelor poluatoare ce ni se "agatza" in par, recomand sampoane farmaceutice de tratament: Nizoral sau mai noul Dan Off... (Revenirea se datoreaza faptului ca organismul nostru dezvolta in timp rezistentza la diversele substante active din produsele cosmetice, asa ca samponul trebuie schimbat periodic).

tudor CeMerita.ro spunea...

Mortyse, am incercat nizoral. a facut (mult) mai mult rau :) In plus de asta, cunosc oameni care au folosit nizoral si le-a facut bine dar cand s-au lasat de tratament... vai de capul lor :)

Anonim spunea...

salut, tudor iti zic si aici dar si pe mess. gasesti in farmacii un sampon/tratament numit DUCRAY. sunt dupa mai multe formule asa ca ai grija cand ii descrii problema ta farmacistei sa-ti dea modelul bun. eu tot asa aveam mare problema cu matreata (aveam coji) si mi s-a dat un model de tratament si mi-a disparut in 1-2 sapt, dar cand mi s-a terminat tratamentul si am fost sa-mi cumpar din nou, am primit alt tratament de la DUCRAY care mi-a facut mult mai multa matreata decat aveam pt ca a fost farmacista idioata si nu mi-a dat acelasi model. SAU, o varianta mult mai ieftina ar fi sa mergi la orice farmacie si sa-ti cumperi SAPUN CU SULF sa te speli pe cap. costa in jur de 3 lei si eu nu mai am un "fir"(sau coaja :))) de matreata.

Oana spunea...

Iti recomand Vichy Dercos. Cine stie, poate da rezultate.

Sibiu.Net spunea...

am testat Vichy Dercos, nu e o solutie de durata; cel mai bune pentru mine a fost pe departe DUCRAY Selegel (cumparat de la farmacie, cred ca costa in jur de 40 lei) dar dupa mai putin de 1 luna scapi de matreata pentru un timp indelungat.