Monopoly - a real game

Monopoly - a real game

In ultimul timp am urmarit mai de indeaproape piata imobiliara din Romania. M-a uimit cum cresc preturile, faptul ca sunt oameni care si-ar cumpara o locuinta chiar daca pretul ei este mult peste pretul normal al unei locuinte, faptul ca viitorii cumparatori s-au tot mirat de preturile mari si in crestere, fara sa se gandeasca la faptul ca ei sunt aceea care favorizeaza aceasta marire.

Monopoly - a real game

Eu am tot asteptat declinul pietei imobiliare. Inca mai astept. Sunt niste pasi care "trebuie" urmati. Durata in timp a fiecarui pas depinde doar de constructori, intermediari si de cumparatori. Dupa cresterea spectaculoasa (si, spun eu, prosteasca) a preturilor a urmat stabilizarea pietei imobiliare. Acest lucru s-a datorat in special cumparatorilor si a bancilor ce ofereau credite imobiliare. Cererea nu a mai fost asa mare asa incat locuintele nu si-au mai gasit usor cumparatori. S-au stabilizat preturile apartamentelor dar a inceput marirea preturilor chiriilor, in special din cauza proprietarilor de apartamente si speculantilor, care nu au mai putut sa-si vanda locuintele. Vor urma mult mai putine investitii in locuinte, se vor dezvolta in schimb investitiile in blocuri de birouri si cele comerciale.
Eu astept inca sa revina la normal preturile apartamentelor. Si cred (sper) ca nu sunt singurul.

Monopoly - a real game

Pentru publicitate la jocul Monopoly s-a folosit ideea unei planse de arhitectura. Astfel dandu-ti senzatia ca esti chiar tu arhitectul si proiectantul unor case sau chiar a unui cartier.

Comentati si votati reclama la jocul Monopoly!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Toti spuneti ca au crescut preturile. Dar eu am vazut o scadere. Am gasit apartamente la 60000 EURO cu 60MP in Bucuresti in zone bune

tudor CeMerita.ro spunea...

vrei sa spui ca a scazut pretul la apartamente fata de acum 2-3 ani? Da, in ultimele luni au inceput sa scada putin dar asta dupa ce s-au scumpit muuuuult.