Produse de papetarie online

Ieri am umblat dupa produse de papetarie. A durat aproape doua ore. In primul loc in care am mers (recomandat de cineva) nu am gasit mai nimic iar ce am gasit era cam scump. Am ajuns intr-un sfarsit la o librarie Diverta. Am gasit aproape toate produsele ce le aveam pe lista (doar in limita stocului disponibil) dar si acolo am stat aproximativ o ora. A trebuit sa ne hotaram ce produse/de ce firma luam apoi doi oameni le-au trecut pe toate prin casa de marcat. Mi-am adus aminte de reclama inspirata de mai sus, gandindu-ma ce simplu ar fi fost daca exista si la noi un magazin online de produse de papetarie.

7 comentarii:

Carina spunea...

Nu exista o librarie online? Hm, trebuie sa existe ceva de genul asta...

Anonim spunea...

hm... ma gandesc ca daca ii trebe lu Gigel in clasa a doua un creion, merge la chioscul din colt, nu comanda pe net :|

tudor CeMerita.ro spunea...

ma refeream la cumparaturile en-gros. cata vreme am pierdut si tot nu am gasit tot ce vroiam...

Anonim spunea...

oricine are o librarie poate sa faca un site, la fel cum procedeaza toate celalalte shop-uri (nu fac publicitate mocca)
ps. mi-a placut -DIVERTA

Anonim spunea...

SiBlondeleGandesc!!!
online: 1 leu creionul + 25 lei curierul + nu-ti faci temele 24 ore => nota 3 la scoala :)) , acum serios...chiar credeati ca nu s-a gandit nimeni la asta?

Anonim spunea...

Pt un creion nu cred ca face cineva comanda dar sunt si alte produse...sau produse pe care le ia in cantitati mari.

Anonim spunea...

Pe strada unde am locul de munca e o firma care cica livreaza produse de papetarie oriunde in oras in maxim 2 ore. Mi se pare super-tare.