Olimpiada

Amnesty International - 04.06.1989 in memory of the tiananmen square crackdown. Put pressure on China to release the activists and secure a positive olympic legacy.



Pana acum la stirile sportive romanesti nu am auzit mai nimic despre Olimpiada. Am auzit doar ca sportivii romaniei au dormit pe jos sau cu picioarele ridicate in avion si ca a fost interzis internetul presei internationale. E oare corect ce am spus pana acum? Am auzit bine? In rest, la stirile sportive se continua circul cu Becali si mai-stiu-eu-care in roluri principale. Halal stiri sportive.

6 comentarii:

adela mohanu spunea...

Am mai văzut o ştire "sportivă" de toată frumuseţea astăzi: Mircea Sandu s-a prezentat la nu ştiu ce reuniune fără costum şi pantofi lucioşi. Tare, nu?

Teodora spunea...

din păcate, ştirile sportive de la televiziunile din România sunt exclusiviste, să nu spun proaste. Fotbalul este singurul sport care trebuie prezentat, în această schemă intrând, bineînţeles, unde s-a bronzat Mutu sau ce bască şi-a luat Goian. E penibil şi frustrant!

Anonim spunea...

Stirile sportive au ajuns la un asa nivel de stupiditate, de ti-e sila sa mai deschizi televizorul. La fel si cu restul buletinelor de stiri. Din pacate asta e nivelul de inteligenta al natiunii, asta se cere, asta se da pe post.

Anonim spunea...

stirile sportive servesc ce gusta romanul. Ei nu de prosti baga informatia cu becali. Ei trebuie sa se vanda.

tudor CeMerita.ro spunea...

de la toti aud comentarii cum ca stirile sportive sunt de toata jena. daca nu sunt bune si nu se uita nimeni de ce au fost lungite? acum dureaza mai mult de jumate de ora. acum 4 ani durau 10 min.

Anonim spunea...

Au aparut primele fotografii de la festivitatea de deschidere a J.O. pe yahoo; in jumatate dintre ele apare Bush cu ranjetul lui tembel....;(