Reclama la wc

Na, ce ziceti de asta? Stiti la ce se face reclama?
[Raspuns: la prezervative]

12 comentarii:

Carina spunea...

Eu nu-mi dau seama la ce se face reclama. Poate cei care cunosc numele ala stiu despre ce e vorba, dar daca nu e grav. Nu-si ating scopul, desi imaginile atrag atentia.

georgi spunea...

probabil e reclama la vreo marca de prezervativ, imaginea si "ex"-ul din coada m-au dus cu mintea la asta. Eu stiu? Asa o fi? ;))

Anonim spunea...

....reclama la pantofi?

Anonim spunea...

Firma de curatenie?.....

Anonim spunea...

Pai daca in titlu scrie reclama la WC de ce mai intrebi?

tudor CeMerita.ro spunea...

@ georgiana - toate prezervativele au terminatia 'ex'?
@ eddy - eu as fi zis mai degraba la blugi decat la pantofi :)
@ anonim1 - firma de curatenie :)) ar fi chair tare...

Anonim spunea...

Este intr-adevar o reclama la prezervative. http://www.jnjbrasil.com.br/jontex/

georgi spunea...

RASPUNS: In ...ex, doar sexul se termina! :))

Anonim spunea...

da' ce inseamna sloganul ala?

georgi spunea...

"nu poti sa stii niciodata cand vei... PRECIZAR (?!?)" ... hai, care stie spaniola? precizar=?

georgi spunea...

e buna rau, de folosit exact asa!, ca intre ghilimele.

Carti fara pret spunea...

Sincer mi se pare foarte bine facuta reclama. In Occident se stie ca WC-urile sunt locuri adesea folosite pentru sex. Si de acceea acolo gasesti mereu prezervative (automate)