I Control You... Admit it

I Control You... Admit it
You're too weak to fight against me
Continue to smoke.

Iata ca au trecut patru luni. Patru luni de nefumator. Bravo mie. Am rezistat sa nu fumez atata timp. Acum ma pot reapuca fara probleme.
Problema e ca acum parca sunt dependent de altceva. De guma de mestecat. Nu, nu m-am apucat de guma de mestecat pentru ca aveam dorinte de neimaginat sa-mi bag tigarea in gura si sa trag un fum. Nu are nici o legatura cu fumatul. Dar parca m-am obisnuit sa rontai la chestiile alea gumoase si fara gust.

6 comentarii:

georgi spunea...

"Suma viciilor ramane constanta"...
;))

Anonim spunea...

o sa te apuci din nou...este ca te roade?si eu am stat 5 luni si degeaba.

Anonim spunea...

nu te rog sa nu te apuci din nou eu am fumat in stil sportiv 6 ani am 3 de cand nu mai fumez....se poate crede-ma ....sper sa reusesti . bafta

tudor CeMerita.ro spunea...

cel mai interesant e ca eu nu simt nici o nevoie sa fumez dar in acelasi timp parca doar gandul ca fumam si ca aveam o 'preocupare' mi-ar mai baga odata tigarea in gura :)

Ada Angharad spunea...

Hai ca e greut la inceput dar dupa aia merge. La mine a fost mai greu, m-am lasat cu ciocolata...

tudor CeMerita.ro spunea...

nu am mai scris aici dar...deja sunt 8 luni jumate fara fumat. Aplauze! :)