Retea indisponibila

Nu am stat niciodata sa calculez dar sunt aproape sigur ca cel putin 40% din minutele consumate de mine la telefon sunt ori pentru a intelege ce spune cel de la "capatul celalalt al firului" ori apeluri intrerupte de reteaua Orange. Am biroul in centrul orasului si totusi (sau poate tocmai din cauza asta) reteaua este tot timpul aproape de 0. Mai mult ca sigur si telefonul meu de fite (LG Choclate) primit cadou de la fratele meu este vinovat pentru apelurile pierdute si minutele bune de spus in fiecare zi "Alooo! Ma auzi?". Ambele (atat reteaua cat si telefonul) sunt un mare factor de stres zi de zi. De obicei ma duc in camera de sedinte in ideea ca luminatorul ma va ajuta sa vorbesc la telefon (aproape) fara probleme. Am impresia ca daca intre antena telefonului meu si soare este doar un geam o sa mearga. Bineinteles ca de obicei ma insel. Sa nu se inteleaga gresit - da, telefonul este foarte prost dar nu sunt singurul care are probleme cu reteaua la birou. In timpul zilei mai vezi cate o colega stand intr-un picior pentru ca si-a gasit pozitia buna de vorbit la telefon sau lipita cu obrazul de geam. Asa ca, daca vrei sa ma vizitezi vreodata la birou trebuie sa te uiti doar dupa oameni vorbind la telefon cocotati in fereastra, aproape sa cada... la fel ca si reteaua.

0 comentarii: