No smoking (3)

In Germania, o simpla reclama stradala (instalatie publica) a adus unui site, inca din prima zi, 6167 vizitatori. O companie de asigurari de sanatate a atras vizitatorii cu plamani din sticla plini cu mucuri de tigara. Asa erau indemnati fumatorii sa viziteze site-ul www.ich-werde-nichtraucher.de (voi-deveni-nefumator) de unde puteau afla mai multe informatii despre cum sa renunte la fumat. Plamanii-publicitari au fost instalati atat in fata cat si in interiorul unor cladiri publice cum ar fi spitalele si restaurantele.

Votati si comentati!
P.S. 3 saptamani de nefumator.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Imi imaginez ca majoritatea fumatorilor sunt constienti de efectele nocive.Eu una fumez de 13 ani si sunt in tema. Sincer, sunt genul care ar fuma si pe patul de moarte si... sunt convinsa ca asa voi face. Sunt insa de acord cu impresionarea publicului inteligent care alege sa fie ajutat sa renunte la acest viciu. Bravo lor! Poate asa nu vor mai ramane fara tigarile mele preferate la chioscul din colt.

adela mohanu spunea...

Şi eu cred că fumătorii sunt conştienţi de riscurile la care se expun. Nu ştiu cât de conştienţi sunt de riscurile la care îi expun pe ceilalţi - se face cancer la plămâni din fumat pasiv!!!
Deci tudor, în numele spectatorilor din Sala Transilvania care NU fumează în pauza meciului şi care ar vrea ca ceilalţi să aibă măcar bunul simţ să meargă afară, eu una, te felicit din nou :D

tudor CeMerita.ro spunea...

da ade, dar la fel cei care iti fac cartofii prajiti stiu ca expun clientii la riscuri (mai ales ca stim si in ce conditii se fac)... fumatorii de ce sunt mai vinovati de nepasare?