Real big burgers

 
Bigger. Better. Burger King. Real big burgers.



Cred ca de mai mult de un an de zile nu am mai mancat la un fast-food. E drept, nu pentru ca mancarea cumparata de la fast-fooduri ma imbolnaveste ci pentru simplul fapt ca e mai scump, mai putin si mai jegos decat la restaurant. Mancam si eu cartofi prajiti pana au ajuns sa fie prea prajiti sau prea moi, prea uleiosi, prea jegosi si prea vechi. Am trecut la sandwichuri ("vrajitoare de nisip", cum mai auzeam si mai spuneam si eu prin clasele generale). Si asta pana au devenit prea moi, uleioase, jegoase si prost facute. Salate nu m-am prea riscat niciodata sa mananc pentru ca au marele dezavantaj de a nu se incalzi. Stiind cum sunt facute mancarurile la fast-food, doar caldura poate "astupa" gustul ingrozitor.

Intotdeauna am urat McDonald's si in general fast-foodurile astea capitaliste. Chiar si acum sunt imbracat cu un tricou pe care scrie "Stop McJunk, People and nature - not profits" pe spate fiind scris "There is shit in the Meat", evident cu M-ul celebru de la Mcdonald's. Am pacatuit o singura data, in Grecia, cand am vrut sa-mi cunosc "adversarul" si am muscat si eu o data din mancare marca McDonald's, suparat dupa ce prietena mea si-a cumparat un mini-mini-sandwich la super-super-promotia de 1 euro.

Va sfatuiesc pe toti sa mergeti mai bine sa mancati o ciorba, la un restaurant. E mai sanatos, mai curat si mai ieftin. Un sandwich cumparat de la un fast-food din oras si pe care cu siguranta nu-l poti manca in intregime (din cauza gustului formidabil, nu al marimii) costa si 10 lei. O ciorba poate costa doar 4 lei.



p.s. Oare in reclama asta de la Burger King de ce nu este imaginea unui barbat? S-ar fi potrivit la "Sexul vinde"?

10 comentarii:

Vavi spunea...

poate sub plasturii aia are herpes :))

Brylu spunea...

cu p.s.-ul asta vrei sa te lauzi? subtil, x-ule, subtil :))))))))

Carina spunea...

Hmm. Asta e originalul? Eu tin minte ca am vazut aceeasi imagine dar intr-o reclama la un prezervativ extra large (cred Durex). Acum sunt confuza :)

Anonim spunea...

am vazut si eu aceeasi reclama la prezervative extra large;nu stiu daca imaginea este aceeasi; in orice caz era aceeasi idee.

adela mohanu spunea...

Dacă domnişoara din promo, cu lipstick-ul ei de 400 de dolai, mănâncă de la fast food, e clar că-i recesiune economică...

Oana T. spunea...

Trebuie sa recunosc ca mai calc stramb si pap la fast-food. Am devenit fan KFC, pap crispy strips, dar nu stiu cat sunt de nasanatoase.

Cat despre Mc, cand eram mica eram innebunita dupa Happy Meal si faceam colectie. Parca fara jucarioare nu are farmec...

Ai vazut filmul in care un jurnalist se apuca sa manance numai la Mc? Am tot auzit de el, mi s-a povestit tot filmul si am citit despre el. Sunt curioasa sa-l vad. Cica dupa, nu te mai atingi de mancare "rapida".

Brylu spunea...

KFC ruuuuulz. Mc sucks

tudor CeMerita.ro spunea...

KFC sucks la fel de bine :)
Shoricika, probabil te referi la filmul "Super Size Me". Nici eu nu l-am vazut dar m-am hotarat sa ma uit zilele astea.

Anonim spunea...

luati de pe youtube fragmente, ca nu tre sa-l vezi cap-coada, ca nu stiu daca veti avea rabdare. Oricum, sunt multe clipuri acolo...revelatoare sa zic.

tudor CeMerita.ro spunea...

Si totusi... aud tot mai des expresii de genul KFC rules, McDonald's suck sau invers. Poate sa-mi spuna cineva diferenta dintre KFC si McDonald's?