De obicei, prin tarile din Europa de vest in special, atunci cand fatada unei cladiri este in renovare/restaurare, plasa de protectie ce o acopera este ori imprimata cu imaginea fatadei (ca sa sti cum arata ea de fapt, chiar daca e acoperita) ori e destinata spatiului publicitar. Heineken a reusit sa dea impresia unei imagini 3D pe plasa de protectie din imaginea de mai sus. Chiar ai impresia ca o mana uriasa vrea sa ia sticla de bere (si ea tot uriasa).
4 comentarii:
Mda, totul e marketing.Am fost la sighisoara la festivalul medieval. Pe toate zidurile cetatii: Clicknet, Radio SUN, Raifeissen si zeci de alte panouri uriase cu diferite branduri.Foarte medieval, n-am ce zice(sa nu mai amintesc de taxa de intrare, taxa de vizitare, taxa foto/video....etc etc.). Nervos ca nu mai era nimic medieval de vazut si pozat m-am refugiat la o bere....la Kaufland, Real sau MC Donalds...nu mai stiu exact.
In concluzie,Heineken pe o cladire in constructie= frectie la picior de lemn.
oricum, efectul e fain
Nu ştiu cum se vede acolo, în imediata lui apropiere, dar cel puţin în fotografie arată foarte fain. Apreciez ideile bune. Dacă tot suntem asaltaţi de advertiseri, măcar să ne atace unii isteţi.
Cine-i harnic si GANDESTE... vede si 3D! :)
Trimiteți un comentariu